Get up stand up, fight for your right.

2009-02-03 @ 13:01:03

Har percis varit i skolan. Så nu ska jag snart ner och fixa mina naglar för dom blev inte så bra sist. Sen blir det matlagning till älskling som började jobba igår. Känns rätt konstigt att han inte e hemma när man kommer hem. Men samtidigt lite skönt ;) Haha få lite dötid för sig själv. Behövs ju alltid. Nu i veckan ska jag träffa Mysan och se hennes lägenhet. Hon har flyttat hit nära mig ;) Sen blir det fika med Emelie med. I helgen är det dax för cp dag. Jobba från 8 - 13, sen har jag slappetid till 16 då jag går på igen till 20.30. Har ju trots allt själv valt det.

Kärlek till Familj, Vänner & Mikael <3
Mammi älskar dig min ängel. Tiden går så fort.



Klänningen jag köpte som jag lovade lägga upp.


Jag och Emelie festar! 31/1 09! :) Kärlek till dig gumman!


Kommentarer

Postat av: DajanaDajanaDajanaDajana

va fint klänningen satt på dig :D

2009-02-04 @ 14:21:00

Postat av: DajanaDajanaDajanaDajana

absolut, jag är redo för 8 tråkiga timmar ;P förhoppningsvis är du det också :) ses imorgon puss

2009-02-04 @ 18:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback