Den där hemligheten...

2009-02-16 @ 21:16:15

Jag har skrivit om en hel del, den ska jag avslöja nu... jag och Mikael fick vår efterlängtade lägenhet igår som vi två ska flytta in i. En fin 4:a på 100kvm som ligger på Eneborg. Riktigt härlig lägenhet med högt i tak o så :) Blev så glad när jag fick höra att den blev vår! :) Har ju gått och undrat. Så nu har jag laddat med lådor och så...dags att börja packa eftersom vi flyttar 1 Mars vilket är SNART :)
Idag har jag pluggat med Anna på Bibblan, haha körde en gammal spågrej man alltid gjorde när man var små haha....Anna ditt lät ju sådär halvt härligt hahah!!! Mitt blev bra fast kortvarigt? :S haha
Efter det mötte jag upp Emely, blev riktigt god pasta buffé på Swea för vår del. Och givetvis massa fniss och snack. Alltid lika kul att ses gumman. Efter det fick jag hoppa in och jobba idag. Helt okej för mig faktiskt. Men fick dock skippa träningen.
Föressten, när jag berättade om att jag inte hade otur på fredagen den 13:e, glömde jag ta i trä. Haha för när jag hade tvättat färdigt så hängde min Ipod helt blöt utanför en tröja jag precis tvättat.. TREVLIGT ...haha..och så bråkade jag med en man på Välas parkering i våra bilar. Ajaa...man kan inte alltid ha det lätt på den dagen :)
Vi hade det mysigt i K - stad med. Åt ju på Grekisk Restaurang. Jag tog tzatziki till förrätt med bröd..megagott.. sedan tog jag oxfilé med klyftpotatis, sallad och tzatziki. JAMMIE. Thaiboxningen var också rolig, fast dock inte så bra matcher.

Längtar tills helgen, då blir det bowling och lite dricka. Först skulle jag Mikael, brossan och Jennie bowla, men sen skulle hon jobba så då har jag frågat Emely och Benny om dom vill hänga på :) Kan boysen spela på sin sida och vi girls på vår . Hahaha ska bli kul.

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael
Älskar dig mamma



En mysig låt som man alltid lyssnade på när man var mindre.. Så söt text! Älskar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback