Vadå varmt?

2009-04-27 @ 08:35:46

SHIT SHIT SHIT, det var ju fan varmt! Ställde klockan på halv sju idag, ska börja på ticket kl tio idag och hela veckan, därför passar jag på att gå upp mega tidigt och gå ut på powerwalk så jag bränner lite FITT! Haha..Skönt var det att gå, men shit vad varm jag e nu.  Sen ikväll direkt efter ticket ikväll så blir det träning. Ska köra såhär hela denna veckan och hela nästa...plus att jag ska köra GI igen. MÅSTE gå ner MER. JAG SKA GÅ NER...så är det bara...punkt slut.

Denna helgen jobbade jag stor helg, lördagen gick undan, mycket folk så det är bra..men söndagen var lite dryg faktiskt. Aja...nu jobbar jag inte storhelg på  länge :)

Betalade examensfesten igår.... och lördagen efter examen är det utgång i stan, sist jag var ute var i januari skulle jag tro haha...Kommer bli så jävla fräckt, ska ju ut med mina sugarbabes!

Nä nu ska jag duscha, packa träningskläder, äta lite keso eller fiberhavregryn sen ta mitt pick och pack och gå ner till ticket.

ADIOS!

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Love you mami...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback