Städning

2009-04-03 @ 15:00:24
Tro det eller ej, men är i full gång med tvätt, disk och städning här hemma. Kände att det var ett MÅSTE. Men har hunnit vara ute lite i solen ändå. Var i skolan i morse, plus ute på små promenader med Frostie. Nu ligger han här bredvid och tittar fint ut genom fönstret haha..så sööt. Ska lämna honom till pappa idag igen :( Kommer vara rätt trist. Frostie som är en så rolig lite prick, idag när Mikael var hemma på lunchen så ville frostie busa med honom...Hahaha så han började rota i Mikaels jobbebyxor som han hade på sig och började bita på en skruvmejsel HAHA så gulligt.

Idag blir det lugnt, eftersom jag ska jobba imorgon bitti.

Ska börja skriva lite här om roliga resmål som jag tycker är ett MÅSTE att åka till :) Eftersom jag är en resmänniska som älskar resor osv så tänkte jag tipsa lite om härliga resor. Varje fredag blir det ett restips. 
Fredagens restips är en charterresa till ett soligt Madeira. Just nu har ticket ett erbjudande dit som jag tycker är ett rimligt pris. Du bor på hotell Mimosa som är ett *** stjärnigt hotell. Avresan är från Stockholm och man reser den 14 april och är borta i 2 veckor. Denna resan för endast 6 795:- per person. Visst låter det förnuftigt?

Hotell Mimosa


I april är det ca 20 grader och det kan vara helt klart lagom då vissa gillar att det ligger på normal temperatur. Inte för varmt, men heller inte för kallt.

Mat & Dryck

Prisnivån på mat och dryck är ungefär samma som här. En lunch kostar omkring 80:- Och en två rätters middag 180:- Inte det billigaste landet att åka till men nuförtiden så ligger de mesta länders mat och dryck priser på samma nivå. Valutan där är Euro.

Packa resväskan och åk :)

Lite bilder från Madeira










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback