Sorry...

2009-04-21 @ 20:47:50
men har inte hunnit blogga så mycket de senaste dagarna. Har ju börjat på Ticket. Praktiserar från 09.00 - 17.00 sen är det hem, äta sen träning sen bingen...så jag har fullt upp om dagarna. Jag trivs jättebra på Ticket. Och jag känner att jag hör hemma på en resebyrå. Älskar ju själv att resa riktigt mycket, hade jag kunnat så hade jag rest minst 4 gånger om året, eller ja, så fort jag hade fått chansen till det. Funderar på om jag ska utbilda mig inom Amadeus programmet så jag kan iaf få arbeta något år på en resebyrå, sen se vad som händer därifrån.

Vikten kämpar jag med än :) och jag har sett så mycket skillnad så jag unnade mig en glass idag som jag varit sugen på i någon vecka nu. Riktigt gott..speciellt nu när vädret är så fint med :)

Nu ska jag och Älskling kolla på film och mysa, men får se när ja gskriver nästa gång :) HÅLL UT :D

Kärlek till Familj,Vänner och Mikael a.k.a Mahmut <3
Älskar dig mami


Kommentarer

Postat av: Martin

http://www.youtube.com/watch?v=cNkp4QF3we8 <- din favorit! ;)

2009-04-24 @ 02:37:46

Postat av: Sanny

HAHAHAH en bra start på morgonen...tack Rainbow <3 Helt klart min favorit ja..

2009-04-24 @ 08:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback