Och så var det onsdag

2009-04-15 @ 09:10:09

Denna veckan har ju gått riktigt fort. Bara för måndagen var röd dag ;) det gillar vi. Har dock inte varit nyttig under hela påsken. ÅNGEST eller vad. Men det jobbar på för fullt nu igen..har varit ute på en timmes powerwalk och äter fibergröt nu med kanel :)  Igår tränade jag för fullt. MÅSTE BLI FIT igen! :) Beach 2009 ju. Jobbade ju storhelg denna helgen. På lördagen hade älskling köpt ostbricka och olika frukter, bla ananas och galia melon. SÅ GOTT...Så söt han e. Sen fick jag påskägg från hans föräldrar. Sött.. På söndagen efter jobb åkte jag till bjuv, hem till Mikaels föräldrar där han och dom andra satt och väntade med kvällsmat. Sov där sen på morgonen var det vattenkrig haha....sprang i köket som små barn. I Polen har vi en sån tradition att man på måndagen sprutar vatten på varandra, fråga mig inet varför :)

Igår på praktiken var jag med i STÄD, haha bäddade 10 dubelsängar...trodde jag skulle få mardrömmar om det sen, men icke. Det var riktigt skönt att vara i städ för tiden gick riktigt fort, man har ju lixom inte tid att kolla klockan hela tiden sen poff så var den redan två. Idag ska jag stå i receptionen från 15-22.

Nej nu ska jag måla det sista i matsalen sen är det dags för lite solning.

Hoppas er påsk har varit GLAD haha.

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Mammi love you...saknar dig..hoppas du gillade kycklingarna och blommorna du fick av mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback