Hej hopp!

2009-04-29 @ 08:55:56

Har precis varit ute på min powerwalk...tog min väst, men gud vad jag ångrade mig när jag kom ut, SÅÅ VARMT halv 8 på morgonen..det är ju sjukt, men härligt! :) Har även tappat 2 kilo :) jag är ju bara bäst helt enkelt. Är påväg mot mitt mål iaf, och det ända man gör är att le :) Wihoo
Igår efter min powerwalk så kände jag mig konstig i hela kroppen :S Darrade och så...sjukt. Men idag mår jag mycket bättre. Skippade träningen efter praktiken iaf och blev upphämtad av älskling, åkte och handlade lite mat, sen hämtade jag upp Emely och så stack vi till Väla för att SHOPPA :) Hahah slutade med att Emely handlade mer än mig :) Sötisen!
Hon som bara skulle följa med som stöd haha. Vi hittade iaf en riktigt fin klänning till min examen...och sen köpte vi skor, likadana :) haha

Näst sista dagen på min praktik...känns lite tungt, för jag trivs där riktigt mycket...härliga människor.

Gotta run!

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Mamma kom hem igen...



När jag var ute i morse, behöver färga mitt hår, ser skallig ut av allt det ljusa håret haha


Jag igår innan praktiken :) Får ju bjuda på lite bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback