Gud vad jag saknar honom..

2009-04-06 @ 20:02:21
Min älskling åkte till Linköping idag för att gå en 4 dagars utbildning inom hans företag. Det är riktigt tomt utan honom...är helt ledsen. Längtar tills torsdag kväll då jag får vara i hans armar igen. Helt ensamt var det att kolla på Cops själv, vi brukar alltid kolla på det tillsammans ju. Igår hade vi 6 månader. Känns som vi varit tillsammans i flera år. Har verkligen träffat min själsfrände. :)
Idag började jag på hotel Nouveau..helt okej var det idag. Antar att man inte gör så mycket i en reception. Fick iaf kolla igenom rummen och promenera lite på hotellet. Fick även göra lite annat. De har ju inte samma bokningsprogram som Marina Plaza, mycket svårare haha...men det klarar jag av. :) I CAN DO IT :)
Imorgon börjar jag senare, ska praktisera på kvällen istället.
I går var älsklingens föräldrar här, vi målade om hallen och matsalen :) Så fint här är nu, sen åt vi smörgåstårta. Mikaels mamma är kockerska. Och hennes smörgåstårtor var riktigt goda. Den ena vad med leverpastej, olika skinkor och några röror..den andra var med ägg, räkor, rom, och dill med annan röra....GOTT.. Vi skulle egentligen ut och äta på vår 6 månaders dag. Men både jag och Mikael var så trötta efter målningen så jag bestämde att vi skulle ligga hemma och mysa i soffan till en bra film medan Mikael envisades med att gå ut och äta.


Kärlek till Familj, Vänner och Mikael
Älskar dig mammi...




Smörgåstårtorna...jammie


6 månaders pussen! Älskar dig! Kom hem igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback