Godis är..

2009-04-17 @ 10:52:02

MIN FIENDE! Jag kämpar med vikten för fullt. Har massa godheter hemma..dammsugare, cocosbullar och ni vet dom där chokladen jag snackat om innan, ni vet dom som knullar i munnen på mig. :) Jag är stark...Idag fick jag upp en sån bild i huvudet är jag var på min powerwalk.. Cocosbulle - tjock sanny.. haha kan ju alltid hjälpa...yeah right :)
Idag är det min sista och förmodligen roligaste dag på hotellet. Dan Reed ska spela i Restaurangen så det lär väl bli lite mer liv på hotellet :) Ska praktisera 15-22. Ska även bege mig till Dalhem där mitt hjärta Kim väntar på mig. Han ska få sitt påskgodis för bustrollet var inte där sist jag var där. Har bestämt mig för att cykla dit...röra mig så mycket som möjligt och röra bilen så lite som möjligt :)

SNART TAR JAG EXAMEN I SERVICE MANAGEMENT! Fick hem brev igår ang examensfesten. Gud vad kul det kommer bli :)


Nu ska jag vika tvätt och kolla lite tv. Ha det så bra alla..och en trevlig helg på er. På mitt schema i helgen står det : Jobb,träning,solning och målning.

Kärlek till Familj, Vänner och Mikael <3
Love you mami


Härlig låt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback