What about now?

2008-09-23 @ 09:26:17

God morgon allihop. Har precis dragit mig upp ur sängen. Är så sjukt trött fortfarande men har en hel del att göra så vad ska man göra hehe.
Måste in i duschen och fräscha till mig. Sen är det bara att traska ner mot Poseidon idag igen och hålla på med enkäterna... JIPPI... :( haha.
Fan kan inte mina skor komma in någongång. vill ha dom NUU.

fan alltså detta vädret tar död på mig. kan det inte dyka upp lite sol iaf? Måste det se så grått och mulet ut. Iof typiskt Sverige faktiskt. Sånt här väder gör så att all energi försvinner från kroppen. Just nu hade jag behövt en resa till ett varmt land. Bara koppla av. Typ dra till maldiverna och bara ligga på stranden och njuta, om det så bara hade varit för en dag så hade jag varit lycklig. Men just nu kan jag ju bara drömma om sånna resor hehe.

Nä duschen kallar. Höres senare. Puss & Kram

Kärlek till familj & vänner <3

Mammi <3


Tänk om det hade varit jag...aaahh :) nu drömmer jag mig bort.


Då skulle någon av dessa bungalower vara mitt hem :)


Nej slut på drömmandet och tillbaka till verkligheten.
// Sanny ¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback