What a dayyy

2008-09-11 @ 20:59:41
Var på praktiken idag, fan vad kul...fick göra deras administrationsjobb AHha =) fick ringa upp en kund och dubbelkolla samt ta reda på lite annat som dom hade glömt fylla i. Så imorgonska jag direkt dit efter att jag vaknat och köra hårt igen :)
Idag har jag även varit iväg med Sabbi och kollat lägenheten som jag skrev innan.. Haha så kul. Vi kör in där vid miatorp..så på ena sidan där vi tror sabbe ska kolla är där bruna rätt fina hus, Så letar vi för fullt efter 18. Hahahaha jag bara fy fan Sabbe tänk om det är dom här äckliga gula lägenheterna och efter några sekunder börjar SAbbe SKRIKA ÅH NEEJ HAhahaha...Och tro mig, det var dom Hahahaha så kul det var. Men den såg relativt bra ut där inne förutom väggarna i kök och sovrummet... Hoppas du får den Sabbi så vi kan cykla till varandra :)
efter det stack vi ut på Familia för båda ville ha SKOR, men icke nicke, dom skorna jag ville ha, dom fanns bara i 39 och dom var för stora. Hoppas på att det kommer in nya snart. Blev lite annat kul istället. sen åkte vi och käkade, var duktigt hunriga hehe och sen solning och ÄNTLIGEN är man hemma.
Köpte mitt löshår igår och tandblekning. Inget fel på mina tänder men vill ha riktigt vita :) Ska se om det funkar med den metoden, annars får det bli tandläkaren :)

Dagens outfit


Sabbes kanske framtida hem HAHAHA


Ni anar inte hur mycket jag vill ha dessa..jag kommer vääänta tills dom kommer in





Tröja - Cubus
Hårband - Cubus
Fjärilnålar till håret - Cubus
Läderhandskar - Cubus


Kärlek till familj & vänner<3

Mammi <3

Kommentarer

Postat av: Martin

► snyggT´.. grymm bloGG =)

2008-09-17 @ 18:46:15
URL: http://martinblogg.inc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback