Världens tröttaste Sanny

2008-09-09 @ 08:43:36

Idag kan jag väl skryta lite mer om att jag är uppe med tuppen. Kvart i åtta ringde det på dörren.. då står min målare förberedd att göra min hall mörkare. Som tur var så stog sabbi i badrummet så hon kunde öppna. Men nu har hon gått till jobbet. Stackaren haha. Och jag vill inte somna om när han är här haha.. Men jävligt trevlig måste jag säga.
Snart slår klockan 8, och jag är så trött så det är sjukt. Vi gick o la oss vid halv ett...efter två Sex & the city avsnitt. Jag bara bara måste SÅÅÅ se den filmen.
BTW igår lagade vi hemlagad lasagne och FY FAN vad god den var. Sen blev det gotte för sista gången för min del och det var magic :D hehehe.
Just det, en grej jag störde mig på igår när jag var på Colorama det var att Akelius nekade min bruna linje jag vill ha i köket. Får stå för det själv och även göra det själv. Ruttna Akelius alltså.
Idag ska jag cykla iväg till jobb och prata lite affärer med min chef hehehe, sen ska jag kanske hem till bror och kolla film, annars ska jag strömma igenom Amadeus - häftet jag fick av Terese från Poseidon. Vill ju verkligen lära mig det. Imorgon ska hon sitta och visa mig på datorn. Ska även lägga på en ansiktsmask och hårmask och bara njuta :)

Jag och Sabbi hade ett intressant samtal innan vi skulle sova. 
 Det är rätt svårt att förklara detta men ska försöka.
Man har en viss sjuk humor med en viss människa. När man är med en person har man sina sjuka skämt tillsammans, som man inte kan dra med en annan vän för den vännen fattar inte just dom skämten och det roliga i det. Och it goes on like that. Ajaa...tror inte någon blev klok på det där haha. Svårt att förklara det.

Nu ska jag gå och kolla hur det går för min målare hehe.
Här är några bilder på lite mode från Dior. <3

Diors collection 2009


Så söta, fina skor, DIOR


Skor från Dior, grymt fina och jag vill ju bara HA dom.. Pris: 6000:-
Carrie i Sex & the city använder dom i några avsnitt


Tips på en bra party - outfit till helgen. (mascaran och kajalen är från dior)


Vår goda middag, Sabbe ser hungrig ut? hhaaha

Lasagne - Fullkornsplattor, såsmix, färska champinjoner, gratängost, mjölk (vi använde creme fraiche), vatten

Kärlek till familj & vänner <3

Mammi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback