Solig dag

2008-09-24 @ 21:36:36
jaha då kom man hem vid 19.30 idag igen. Suttit så lääänge vid datorn så jag fick huvudvärk.. kanppast bra att sitta här nu då, men måste ju blogga lite annars blir jag galen. :)
Denna dagen har varit helt underbar, syftar på vädret nu. Riktigt varmt. Och håller man till där jag och Rahma har varit idag ( och alla andra dagar under praktiken) så kan man inte göra något annat än att njuta, nämligen vid båthamnen (Norra hamnen) Så grymt mysigt. Måste ju säga att  vår praktik plats ligger bäst till om man tänker på läget. Jag och rahma gick ut och satte oss en stund vid båtarna och bara njöt av värmen. Blev rätt tokiga när vi fick sitta inne och arbeta så vi tog rätt många pauser idag faktiskt :) vilket resulterar i att vi får sliiiita mer imorgon haha. Idag fick vi i uppdrag att gå ut med en av chefernas hund Berns som jag kallar honom för. Haha han heter något konstigt. Men sååå söööt, liknar ett får haha.
Vi promenerade bort mot Gröningen där jag började hetsa upp Berns haha, sprang och lekte och HOPPADE upp på mig hela tiden haha. Vi hade en åskådare med, Rahma...som tydligen inte gillar att leka med hundar haha.

Har kollat på Top Model med, definitivt rätt tjej som åkte ut....fast jag hoppades på Fatima så förtjänar hon kanske en chans till?

Nu ska jag kolla lite på "vem kan slå Filip och Fredrik" Ni som inte har sett det....SE det programmet, haha så otroligt roligt. Älskar när Fredrik flippar ut när han förlorar haha. Haha han tar det på så stort allvar lixom.

Föressten hämtade inte mina paket idag som jag längtade efter så mycket. Min bror kommer snart och ska hämta pengar så han kan ta ut det ena till mig. Inget löshår heller...hmm..ska skriva till dom idag haha.

Önskar dig all lycka imorgon Rahma....hoppas du klarar uppkörningen, annars får jag dras med en surpuppa resten av dagen.....GOOD LUCK du klarar detta Gorilla. Sen ska du få köra mig varje dag, hehe

Puss & Kram

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi

Dagens outfit:

Ser sliten ut.


Jag på bänken vid båtarna...sååå skönt väder


Rahma


Båtarna :)                                                                       Utanför Poseidon :)




Jag med Berns..Haha börjar så smått att busa...


Galen Berns hahaha


Haha så kul det var...Både jag och Berns blev duktigt varma efter leken


Så Berns ville chilla bredvid Rahma på bänken haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback