Underbar helg.

2008-09-08 @ 11:29:04
Idag vaknade jag av att ngn knackade på min dörr...Tänkte vem fan kan det vara klockan 10. OCH ÄNTLIGEN KOM FIXTRIX KILLEN som ska fixa min tapet och måla om i min hall..och GUESS WHAT, han börjar redan imorgon bitti. Så idag ska jag till Colorama och välja färg till hallen och köket. ÄNTLIGEN alltså. Känner mig glad nu hehe.
Ska iväg till Poseidon sen med och se hur det går med undersökningen. Ikväll kommer mitt älskade Oufk Sabbi och då ska vi laga god mat. Blir hemlagad lasagne. Gott gott.

Helgen har varit helt underbar. Har haft besök från lördagen till igår kväll ;) Myspys. Du är helt underbar! :) På lördagen bowlade vi med Anna och Jimmy. Fast först träffades vi här hemma så lagade jag och Anna tacos till oss alla sen blev det kladdekaka. Jag och Anna sjöng så högt att grannarna bara MÅSTE ha haft öronproppar haha för det lät inte underbart ska jag säga. Blev mycket dricka kände jag, eller det kände nog vi alla Hahaha. Sen blev det bowling och jag VANN INTE...brukar vara skicklig när jag druckit men hade nog fått i mig lite för mycket haha. Efter två timmars bowling så begav vi oss till Utposten och sedan Hampan. Mycket trevligt. Fast Anna och Jimmy kom bara till Utposten...Stackars gumman hade vrickat knäet på bowlingen..aj aj... hoppas det är bättre nu. Så kan det gå om man anstränger sig för hårt Anna HAHAHA...tyvärr hur mycket vi än kämpade så hade vi ingen chans haha

Sitter och kollar mode på nätet medan jag dricker bravo. Är helt förälskad i Steve Madden skor alltså. Hur F*n kan man göra så fina skor alltså.
Ska köpa mig lite löshår nu. Kollar runder på ställen. Ibland kan det vara kul att variera med längderna på håret.

Nej nu ska jag klä på mig och sedan städa lite här hemma och iväg för att beställa FÄRG =)

Lite bilder på skor jag vill ha
Made by Steve Madden


Kärlek till familj & vänner!

Mamma
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback