Tråkväder, städning

2008-09-22 @ 19:32:42
Kom hem från praktiken för inte så länge sen. Haha fy fan vad vi har hållt på med SISS....fick göra om frågorna i det sketna programmet typ tre gånger baar för vi kom på massa fel hela tiden.. Trodde jag skulle bli galen där inne. Sen när vi skulle börja föra in svaren så fick vi värsta skrattnojan bara för vi var övertrötta.. Haha Lars undrade om vi alltid hade så kul tillsammans för vi satt verkligen och grät av skratt. Det blev såå trist, tur vi bytade så en läste upp svaren och en förde in dom. Till sist hade man bara massa nr och bokstäver flygandes i huvudet.
Imorgon ska vi dit och sitta där lika länge, som det ser ut nu så lär vi få sitta där några kvällar med. Rapporten ska vara inlämnad på fredag och det är stressigt nu. Tar massa tid att lägga in svaren så vi har fullt upp. Haha vi satt och pratade om thaimat, hur sugen jag var på det idag..så sa ena chefen att han skulle iväg och handla mat till oss alla...så kommer han  med THAIMAT haha sååå passande.

Eftersom vädret SVIKER idag så blev det ingen powerwalk. :( Hade iof kunnat gå ner till friskis och svettis men jag orkade inte efter allt idag haha. Håller på att städa och så, ska snart göra mig lite mat och slänga mig på soffan och bara mysa med filt. Har såååå ont i magen.

Här bjuder jag på några bilder från vår hörna på Poseidon haha..Man ser hur trötta vi är.

Haha Rahma är på G


Och en sliten Sanny, fyyyy fan vill inte se den pärmen imorgon igen


Och en sliten Berns eller vad han nu heter... hehe


Kärlek till familj & Vänner <3

Mammi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback