Tisdag

2008-09-16 @ 15:23:42
Sorry att jag inte skrev igår...hehe
Idag har jag varit i skolan och erdovisat hur långt vi har kommit med vår undersökning. Sen var jag och Rahma på praktiken, fast vi kom inte så långt. Det programmet vi behöver fanns inte hos Poseidon som vi ska arbeta med. Så vi kunde inte göra något vettigt där. får åka till skolan imorgon och fixa möget.
Idag kom min tandblekning.. WIHOO så inatt ska jag sova med det hahaha...komemr känna mig helt missbildad med gummi -skena i munnen.
Beställde även två jackor från ellos igår och benvärmare. Så nu är allt på väg. Fast den ena jackan kommer inte in föränns i nov. Tråkigt att vänta men vad sak man göra liksom.
I Söndes var jag hemma hos min bror och chillade.. vi åt fettigt och kollade film, precis vad man behöver en söndag när man ligger utsliten haha.

Nu ska jag städa undan lite, stökade till lite i köket i morse hahaha...så är det när man har bråttom. Sen ska jag fortsätta kolla min film jag inte kollade klart på igår. Får nog bli en promenad sen med. Fast jag tycker det är svinigt kallt. brrr..Nu kommer bella snart och hämta rmig helt plötsligt så nu måste jag gå.. haha Pusspuss alla.

Kärlek till familj & vänner <3
Mammi

Wihoo

Jag och min snuttetuss i fredes... love you


Dessa två är miiiina snart :)))) fina va? =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback