Tisdag!

2008-09-02 @ 22:57:53

Idag har jag bara varit med mig själv Haha, men det har varit så skönt faktiskt. Behövde verkligen det. Har varit iväg och handlat en massa. När jag känner mig lite nere så är botmedlet : SHOPPING. Idag blev det inga kläder. Idag fick min lägenhet lite istället. Känns som jag ALDRIG blir färdig med inredningen. Ge mig typ 40 000 så. Sprang in en sväng på Ikea, sedan avr jag bara TVUNGEN att gå in på väla en sväng. Tänkte köpa mig själv ett fint guldhalsband eller någon fin ring på Albrekts guld. Älskar smycken. Gick där inne som ett litet barn på 8 år som är inne i en stor godisaffär. Men gick ut utan något smycke. Kunde inte bestämma mig för vad jag ville ha. Behöver verkligen ett par silvriga eller guldiga öronhänge som jag kan ha i mina öron. Är ju allergisk mot nickel så kan inte ha vad som helst. Har även tre hål till i öronen men dom har nog redan växt igen :( Pallar verkligen inte gå och göra om dom, vet hur jag skrek sist Hahaha...och skämde ut mig som vanligt Hahaha.. Efter väla åkte jag till flower team för att köpa nya blommor, eftersom några i lägenheten har vissnat? varför vet jag ikke. Köpte även en fin vit vas och några små dekorationer. Sedan begav jag mig ut till Hyllinge och in på Härliga hem och Em möbler. Jag är på jakt fter en klädhängare till  hallen, EN VIT men det finns ju fan inte någonstans. Jag har hittat en inne på Ellos hemsida, är det bara dom som har en vit klädhängare eller? Blir galen. Får helt enkelt ta och beställa en därifrån då. Citygross efter det för att handla lite mat och sen hemåt för att pryda sin lägenhet lite till ;) hahaa..

Mår fortfarande dåligt. HATAR DET! Pappa tur att jag har dig. Behövde verkligen detta samtalet idag! Älskar dig. Lovar att ta mig i kragen så hårt jag kan.

Nä nu ska jag göra lite annat. Ha det så bra allihop och sov gott när det är dags.
Puss & Kram // Sanny

Kärlek till familj & vänner , Love you mammi!

Dagens bilder:

Mongobild på mig!


dagens middag...synd att man fick slänga mer än halva bara


En liten hälsning till Alexander. Bartender på No Name på Rhodos. Helt underbar kille, eller hur Alex?
Nu fick du en egen mening här inne på min blogg. Puss!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback