Söndag

2008-09-28 @ 21:40:31

Lika trött som igår känner jag. Usch..Men tack o lov så är denna helgen slut för denna gången.
Imorgon börjar lektionerna igen...ska faktiskt bli intressant och skönt. Vi börjar med ny lektion och ny lärare. Vi har varit så självständiga ett bra tag nu..så detta ser jag verkligen fram emot.

Imorgon börjar jag mitt nyttiga liv.. ska äta sunt och börja röra på mig igen. Känns som jag har åkt ifrån den banan och är ute i mörka skogar helt vilsen. så nu ska jag pusha mig själv och bli några kilon smalare.. Vill se ut som jag gjorde innan sommaren.

Nu ska jag laga mig någon nyttig mat som jag ska ha med mig till skolan imorgon eftersom vi måste stanna kvar och rätta vår LIA rapport och fila på den. På onsdag ska vi redovisa för tvåor och ettor så då måste man vara förbered..

Godnatt alla och sov så gott....för det ska jag göra.

Kärlek till familj och vänner <3
Mammi <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback