Solig morgon

2008-09-19 @ 11:03:57
Sitter här nu och kollar ut genom fönstret.. riktigt fint väder. Förstår inte varför det ska försvinna lite senare. Har ju varit så här varje morgon nu i någon vecka om inte längre. Tänkte promenera bort till bageriet och köpa lite färska bullar till frukost idag. Är så sugen på det.
Inatt hade jag ännu en konstig dröm, vart kommer allt ifrån? Jag förstår inte haha.
Ida vet jag faktiskt inte vad som händer, har verkliegn INGET planerat och guess what, DET ÄR SÅ SKÖNT att inte ha det. Varje dag går efter planering hela tiden. Ska iaf iväg och sola ikväll, imorgon börjar jag 8 så blir inget röj iaf. Imorgon ska jag upp till götet och röja där iaf hehe. Ska bli kul. Tråkigt att festa i hbg nuförtiden.

Nu blev det visst lite planer här haha, ska städa och sen ut och gå powerwalk med Sabbioufki<3 Hon ville det. Hoppas klippningen blir fin idag gumman.

Dags för frukost. Skriver lite senare :)

Kärlek till familj & vänner <3
Älskar dig mamma


Haha jag och Sabbi senare :P


Jag ska gifta mig med Steve Madden....är helt förälskad i alla hans skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback