So So What?

2008-09-11 @ 11:42:32
I´m still a rockstar, I got my rockmoves and i DONT WANT YOU TONIGHT! Älskar Pinks nya låt - So So what. Grym låt och video. Men henens låtar brukar vara bra så är inte förvånad.
I morse när jag vaknde så mådde jag inte alls bra. Känner mig helt tom och ledsen. Hade en dröm som sitter kvar inom mig än som jag önskar vore såå verklig. I drömmen mådde jag bra, men när jag vaknade så bara Poff försvann den känslan och jag mådde/mår riktigt dåligt. Lite av drömmen handlade om att jag och Bella var på rhodos, och när vi skulle packa så hade jag bara HUR mycket som helst att packa..så jag hade typ sådär 4 stora väskor ? Haha..sen skulle bussen gå en viss tid men vi kom aldrig på den utan gick till stranden där vi träffade Jannis och Putte? HAHAHA så sjukt..Sen efter det så......usch nä pallar inte skriva om det...får stanna hos mig.

Jag vill shoppa skooooor. Men får vänta tills imorgon.

Idag är det 7 år sen tusentals människor dog i terroristattacken i Usa.. Jag har inte hittat ngt om det på aftonbladet? Redan glömt? Tänder iaf ett ljus för alla familjer och alla som gick bort.

Igår begav jag och Patryk oss ut på svampjakt utanför billesholm HAHHA....fanns inte så mycket svamp men lite plockade vi iaf. Konstigt faktiskt eftersom där var andra svampar som dock inte går att äta..Vi är kanske sent ute. Var iaf helt underbart att komma ut i skogen igen, brukade faktiskt plocka svamp med föräldrarna när jag var mindre och jag älskade det. Det är första gången på 5 år som jag är ute så..har nämligen fobi för KRYP och klarar inte av det. Men fick låna Patryks jacka som skydd i ansiktet haha. Tackar vi för. Men gud vad underbart det kändes, doften av skog.
Sen på kvällen kom Sabbi så kollade vi på film.

Idag ska jag ner till praktiken och lära mig lite. Sen ska jag ställa in alla saker i hallen igen...wihoo :)
Känns som jag ska göra något annat idag med men jag kommer inte på vad det är...illailla. jo, ska med Sabbi och kolla på en lägenhet på planteringen haha..sen ska vi nog ut till hyllinge för jag klarar inte av det nu mer..MÅSTE shoppa

Gårdagens outfit.


Här följer några bilder från igår. När vi var ute på jakt efter svamp

Min första svamp haha.


Hahaha


Haha jacka på jacka.


Såhär har ni aldrig sett mig Haha..Men jag kan vara skogsmänniska jag med HAha.
Kärlek till min röda bil där borta Haha.



Pink - So so what - SJUKT BRA





Kärlek till familj & vänner <3

Love you mammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback