Praktik, Top Model

2008-09-23 @ 21:23:51
Jaha idag åkte Claire ut.. och Frankenstein fick stanna.....sjukt ändå. ajaa.... avskyr iaf Dominique. Usch...hon är inte söt heller för den delen..ser ut som en riktig transa haha.

Idag har jag bara varit på praktiken. Vi har suttit där i 8 timmar. Stack dit vid elva och kom hem 19.30. Helt sjukt så trötta vi var. Men dom bjöd oss på glass och mat iaf haha. Viktigast lixom :)
Jag kom på ett fel idag i enkäterna,så jag satt och rättade och letade upp i Poseidons register efter massa båtleverantörer. Nu ska vi sitta och ändra på det i datorn, och vi vet inte vilka som är vilka så GOOD LUCK till oss alltså. Lär ta tid det där haha.

Åh måste bara meddela att mina paket har kommit idag. Jackan (den andra kommer i nov), benvärmare och dom andra sakerna jag har visat här innan.. Ska bli såå härligt och hämta dom imorgon och PROVA.. fast är lite orolig för mitt löshår, det har inte kommit än? Hmmmm... snart får jag nästan ta och ringa dom.

Har hittat lite annat skoj inne på Ellos hemsida idag faktiskt. som jag bara MÅSTE HA. :)
Här kommer plaggen: 
                                                                 Stickat är inne i höst, så det är ett måste

Bara måste lixom. :)
Pyjamasen är på :P ahhaa


Dagens outfit:
När man klär sig varmt, stickat och allt, så ska det helt plötsligt vara fint väder på eftermiddagen?



Dagens middag på Poseidon




Duschen kallar.

Puss & Kram

Kärlek till familj & vänner <3

Mammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback