Nuuuuudlar

2008-09-19 @ 20:45:02
Ja nu har jag krängt i mig massa nudlar. Fick sån kraftig huvudvärk så jag trodde jag skulle tuppa av helt. Funderar starkt på att lägga mig och sova snart. Klockan är inte mycket men måste vara utvilad tills imorgon annars orkar jag itne med allt det jag ska göra. Ska snart ner och hämta tvätten som hänger på tork. Så störigt, torktumlaren är sönder, så jag fick hänga alla underkläder på linan...kul lixom.
Håller på att leta efter en fin Goose jacka. Tänkte, förutom dom två jackorna jag redan har köpt, köpa även en sådan. Har även beställt hem lite annat smått och gott.





Hehe lite shopping blir man alltid glad för.

Nä tack för mig idag. Hinner nog inte skriva imorgon efter jobb. Kanske snor Daniels dator och skriver några rader..så ni vet att jag kom upp levande till gbg hehe. Puss & Kram på er allihop.

Kärlek till familj & vänner <3

Typ en sån här vill jag. Underbart fin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback