Naglar

2008-09-03 @ 21:49:34
Idag vaknade jag halv tolv, haha sällan nuförtiden. Har ingen lust att gå upp faktiskt.  Men men, det måste man så.
Har bara varit iväg på Catflash idag och fixat mina naglar. Dom blev helt Okej, föredrar dock att gå till min Jessica i bjuv. Om hon bara kunde svarat i sin telefon så. Stina fixade även till mina fransar lite.
Imorgon ska Anna också sätta på fransar, för hon tyckte mina var så fiiina -blink blink- Hahahaha längesen man skrev ngt sådant.

Imorgon ska jag till min älskade praktik och börja skriva den stora tråkiga rapporten och fylla i projektdirektivet. Jag är ju trots allt projektledare så jag får ta tag i saker och ting.

Bjuder på två video ikväll med Cold play.

Fix you


The Scientist ( LIVE)



Så här blev mina naglar idag



Saker jag vill ha!

Dioröronhänge, så underbart söta.






Godnatt alla! Puss & Kram // Sanny

Kärlek till familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback