Jobb

2008-09-20 @ 14:16:20
Haha jag HINNER skriva här ltie innan jag hoppar in i duschen och sen ska bege mig mot Göteborg. Hur jag sen kommer hitta där inne är en fråga. Haha yra Sanny i sin röda Nissan  på en trefilig väg. HMM.. HAhahaha..
Har jobbat idag...tiden gick fort. Men var så förbaskat trött...fast jag sov mina 8 timmar inatt...sjukt.
Efter det stack jag och solade sen hem till Bella och  Beilys en sväng :) Så söööööt han är. Leker som en riktig vilding nu haha.  Ikväll blir det utgång med Daniels kompisar. Ska bli trevligt och roligt =)

Nä nu får jag skynda mig. Lär ju ta ett tag och köra.. Bloggar i Götet nästa gång :) Bloggar jag inte så kom jag aldrig fram haha.
take care :)

Kärlek till familj & vänner <3

mammi <3

Göteborg, HERE I COME...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback