Jag lider verkligen...

2008-09-30 @ 21:18:13
Sabbioufki kom och hämtade mig innan, hon skulle till skopunkten och jag ångrar att jag stack dit...Så beastt jag är av skor så hittade jag givetvis två par stövlar till...Fan fan fan...tänker bara på dom nu hela tiden. Blev mer inlove i dom första jag testade faktiskt. Det var SANNY -Skor..det känner jag  på mig. Det plågar mig något fruktansvärt nu alltså.
Sen blev det Sjukhuset, in på apoteket där. Kände en klump i magen när jag gick in genom den rörliga dörren....och när jag kände lukten ville jag bara spy...usch..

Sabbi hittade verkligen en brosch till mig som hade passat mig perfekt.. haha så ful..men lika desperat som mig haha.

Top model idag... DOMINIQUE ÅKTE UT... ÄNTLIGEN..jag hejjar på Whitney bara för hon e sötast...och mullig och det är faktiskt ngt som är ovanligt i en final. Störde mig riktigt mycket på Dominique, hon var bara för mycket.

Haha så sött av dig Oufki ;) hahaha


Haha man ser hur glad jag e , för stunden, sen när jag lämnade dom så blev jag olycklig haha


Så HETA. Jag smällte direkt


Nu ska jag duscha sen förbereda lite inför imorgon...

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi....<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback