Hemma igen

2008-09-22 @ 10:07:52

Kom hem igår kväll runt 23.00 . Det v ar sååå tråkigt att köra. Och när jag väl var på rätt väg mot Malmö så svänger vägen konstigt och jag kommer FEL IGEN Hahaha jag ville bara gråta. Med Daniel i luren som vanligt så guidade han mig tillbaka. Såg S.A.T.C filmen igår. SJUKT BRA...Och jag dog nästan när man fick se Carrie med skorna JAG VILL HA.. AHH dom är så fina. Jag ska lätt köpa dom alltså, jag måste, det för för ont i hjärtat annars hehe.
När jag körde mot Skåne igår så var där skitmycket polisbilar vid vägen, helt sjukt alltså, och man såg bara massa poliser springandes in mot skogen. Tror någon galning var på fri fot kanske? Usch.

Ska snart cykla bort mot Poseidon och börja sammanställa enkäterna, Fy fan ser inte fram emot det haha.

Skriver mer sen. Puss & Kram

Kärlek till familj & vänner <3

Mammi <3


Tjejerna <3 Där är skorna!!!!! Haha är helt galen i dom. (Dom Carrie har på sig)


Underbart fin bröllopsklänning Carrie hade på sig i filmen, hon kunde dock skippat den fågeln hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback