Helgen

2008-09-01 @ 23:17:38
Haha ja vart ska man börja ?
I fredes var Jag, Sabbe och Johanna på bio. Vi såg Get smart Haha....Och SOM vi skrattade Hahaha...sånna jobbiga var vi Haha. sen efter det stack jag & Sabbi upp till Mysan och chillade lite med henne. Klockan blev mycket och jag skulle ju upp och jobba kl 8 så det blev hem till mig och sängdax med Sabbibabb bredvid mig.
Lördagen på jobb var helt Okej, jobbade lixom med Henrik Haha så störd han e alltså. Kan inte bli annat än roligt Haha...
Efter jobb på lördagen så följde Sabbi med mig hem så tog vi det lugnt och somnade i min säng igen Haha!
Söndagen på jobb var helt hemsk. Tiden gick sakta och jag ville bara hem helt enkelt. Men så jobbade man med Henrik igen och det blev bara bra haha. Sen avslutade vi hans sista minuter på Hamilton med lite vattenkrig, haha jag började men fick igen så det smällde om det Hahahaa.. direkt efter jobb stack jag hem till Bella och kollade film och mös. Somnade kanske vid 3 och vi vaknade halv ett? hahahaha så sjukt...

Idag har jag hjälpt Anna med att göra en undersökning för HIF på en av deras matcher. Det var en publikundersökning och i början tyckte jag bara det var så pinsamt att jaga folk haha.. men sen var jag på G. Fulaste var att vi fick ha på oss fula neonjackar där det stod stort och tydlige på ryggen " PUBLIKVÄRD" Haha man såg oss exakt överallt vart vi än gick. Hur som helst så vann HIF med 5 - 1 mot Hammarby SÅ BRA!!! Ni var duktiga grabbar. Efteråt stack jag och Anna iväg för att käka och jag skojar inte vi fick säkert en kebab som vägde 1 kg HAha helt sjukt. Grabbar & töser från hbg... ÄT PÅ PALERMO! Gud så gott!

Mår illa hela tiden, kan knappast äta eller prata nästan....klöks då hela tiden, tippar på magkatarr? Ahhh..

Nu ska jag kolla tv och mysa i min säng.

Ha det så bra allihop och ta hand om er.

Kärlek till familj & vänner <3

Love you mammi!

Här kommer bilder från Fredag - Måndag ;) Haha

Fredag:

Jag precis innan vi ska gå på bio ;) haha ego eller ?


Jag på väg ner mot Bion


Sabbi och Johanna inne på 7 Eleven och ska köpa gotte till bion


När vi satt och väntade på Johannas buss så såg vi denna fulla grabben, han var 14, MAX 15 år gammal och kunde inte stå på benen....man kände verkligen igen sig, när man var i den åldern Haha.


Två muppar Hahaha...Johanna o Sabbe!


Jag & sabbe går från stan upp till mig och lyssnar på SHINE ON!!!


Sen hamnade vi hos Mysan!



Lördag:

Henriks verk HAHA.. han tyckte jag kunde ta med mig Zucchinin hem och ha kul med den HAHA, STÖRD!


Här har vi då Henrik Hahaa... styckar kött..


Jag bakar på Jobb...BAGARSANNY haha!


Söndag:

Haha Jag hade koll på tiden, en minut i tolv står Bella med två cigg i munnen ( hon slutade igår efter tolv HAHA)


Måndag:

Såhär snygg var jag i min jacka på Olympia idag Hahaha. Tack alla vänner som skrattade åt min fina jacka!!
Haha lite chockade alla blev när dom såg mig i den HAHA - Är det ditt nya jobb? HAHAHA


Såhär snygg var Anna i sin jacka HAha, härligt team vi var gumman!


Haha japp....här  e jag HAhaha står på läktaren och väntar på att första halvlek ska sluta så jag kan plåga fler människor med enkäter.


Haha två trötta töser. Kollar matchen.


Helsingborgarna är stolta över er! Henrik Larsson du är bäst alltså!

Kommentarer

Postat av: anna

så kul det var igår gumman! Du måste komma den 24:e oxå, klarar mig aldrig utan dig =) pussssss

2008-09-02 @ 09:42:12
URL: http://littlemissshopping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback