GÖTEBORG!

2008-09-20 @ 19:28:47

Haha efter många om och men och utrbrott så har jag äntligen funnit min plats. Men det tog ett tag. Hade Daniel i luren medan jag skulle hitta vägen som han förklarade, men på något konstigt sätt så kom jag alltid fel och jag trodde jag skulle hänga mig, så sjukt förbannad jag var haha. Var tvungen att åka och handla med. för Sanny hade glömt sitt hårspray. ALLTID NGT! Haha Nu ska vi äta någon macka så man inte blir  för full idag haha.. Måste fixa till mig så jag är fräsch hehe. För snart kommer alla. Nu ska jag ääääta. Men ha en trevlig kväll..för det ska jag ha.

Kärlek till familj och vänner <3
Mamma<3


Ahlgrens bilar är ett måste när man åker upp till gbg...eller hur Martin? ;)


Efter Ängelholm hade jag så här långt kvar till gbg...Haha men var ganska lättroad. Så det tog inte så lång tid


Sanny


Kommentarer

Postat av: Martin

Ahlgréns bilar å alkohol vid fylleån! <3

2008-09-21 @ 10:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback