Good Morning everyone

2008-09-24 @ 09:05:09
Idag är jag tröttis. Men tittar man ut så börjar man faktiskt le :) för det är fint väder. Applåder för det.
Ska snart iväg och handla lite mat tills senare idag..sen är det bara att dra ner till Poseidon igen och börja där man slutade igår. Idag måste jag verkliegn komma iväg och handla lite mat och lite sånt. BARA MÅSTE hämta ut mina kläder med :)))) Tar bild på plaggen sen så får ni se :)
Undrar vad man ska ha på sig idag då? Inte vågar man klä sig speciellt varmt iaf.

En ny SATC film ska ju göras, det är ett rykte som går och som man hoppas på. Men nu ska två böcker komma ut om tjejerna uppväxt. Gud vad spännande, Böckerna kommer troligen ut år 2010, så det är ett tag tills dess, men gissa om jag längtar. Är ju helt galen i  SATC så det ska bli kul.



Nej nu måste jag bege mig. Men skriver säkert mer ikväll.
Ha det så gott tills dess..Puss & Kram

Kärlek till Familj & Vänner <3

mamma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback