God morgon <3

2008-09-05 @ 10:54:42

Idag är jag uppe med tuppen....hahhaa tror jag själv ja.  Ska snart iväg med Anna och köpa mat tills imorgon och lite annat roligt. Kommer ju verklige bli en sväng om till Väla & systemet :)

Igår var jag iväg och fixade lite med vår rapport. Sedan kom Kim och brossan en sväng för att sätta upp min lampa som misslyckades totalt..den sitter uppe men den funkar inte...smart brossan ahaha...så han får komma in en sväng idag igen och kolla på det. Efteråt åkte vi ut på Micro och Flower team för att köpa lite mer stenar till mammas grav, men ändå RÄCKTE det inte..så störigt haha. Sedan kom Sabbi <3 så stack vi en runda till Benny och snackade. Sedan körde vi en runda till stan och träffade en full kille... HAhahhahahaha, Daniel, du är bjuden, nu har jag till och med skrivit det här i min blogg.. DU ÄR BJUDEN PÅ MIN FEST SOM JAG SKA HA SNART. det var det jag var skyldig dig :) haha.. Skulle kolla film hos mig som vi lånat av Benny, men ja det gick ju inte..så vi kollade på JALLA JALLA hahaha...helt plötsligt vaknade jag upp av den låten dom har på menyn, slänger blicken mot Sabbe och inser att vi verkligen har somnat till filmen och klockan är 02.00 ahahaha...Så skönt det var att bara gå in till sängen och lägga sig sen... Ummm...

Nä nu ska jag klä på mig och pudra näsan eftersom Anna snart komemr och hämtar mig. Puss & Kram Allihop. Hoppas ni får en underbart mysig och trevlig fredagskväll!


Kärlek till familj och vänner <3

Mamma min ängel

Bilder från igår:

AHH bilderna vill itne vända sig...snear på det. Här är Kim i mitt vardagsrum med sina brillor hhaha
Jag kittlar honom


Kim i bilen, lyssnar på hårdrock och han gillar det haha


Jag & Kim har riktigt tråkigt i bilen medan vi väntar på BRUUSCH!


Brossan


Stenarna räckte inte igår heller. Men fint blev det mamma... Haha där är ju mitt fina hjärta jag gjort hemma Hahaha


Och POFF, Sanny har fått långt hår. Hahaha


Kommentarer

Postat av: anna

hej sweety! imorgon gäller det!

2008-09-05 @ 15:35:17
URL: http://littlemissshopping.blogg.se/

Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-09-05 @ 15:38:08
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback