God kväll!

2008-09-27 @ 22:46:54
Ska snart lägga mig, varit en trött dag för mig. Igår kväll kom Bella och hämtade mig, sen begav vi oss hem till hennes päron och åt haha...och snackade lite. Sen blev det macken och CHIPS och Dip...typ det godaste som finns. Och vi tog på oss brillorna , myskläderna och kollade på Saw 2 (den äckligaste filmen Bellis hade hemma haha) fast jag avr trött som en idiot så kolladej ag på hela filmen.  Beilys (Budaij) har blivit så busig och MYSIG. När vi skulle lägga oss så låg han mellan mina ben fast på täcket då haha.. såå gullig..Gudmor loves you Beilys :)
Haha medan vi låg i sängen så började vi snacka om Rhodos minnen...och så självklart kom vi in på vår Tomas (receptionisten hahahahaha) som vi skrattade...sen fick vi för oss att vi skulel ringa hotellet och överasska honom men det var lättare sagt än gjort. Var ngt fel på nr.
Somnade halv två...var tvungen gå upp 7..tacka gud att Bella bor en minut från mitt jobb..om inte ens det.
Så jag har fått jobba med suddiga ögon i 12 timmar...och tro mig det var inte mysigt alls plus att det var skitmycket folk och jag jobbade med en nyanställd...gick bra ändå fast mina luncher gick ut på att springa fram och tillbaka till kassan, inte bra att vara två under en helg när det är fint väder haha. Så typiskt också, det ska alltid vara fint väder när jag har min mördarhelg, sen när jag är ledig så är det regn o allt sånt tråkigt. Imorgon ska jag jobba lika länge och därför måste jag snart hoppa i säng, ska kolla Brave Heart som är igång på 6an förtillfället.

Haha typ en halvtimme innan vi stängde så hade jag redan sopat, tömt papperskorgar osv...så jag hade typ inget o göra för det kom inte såå mycket folk under den halvtimmen, så jag började kolla på gratulationskort och andra roliga kort. hahahahhaha så lättroad man kan vara alltså, och jag som har såååå torr humor (love it) haha

HAHHAHAHAHAHAHAHA lite stämmer ju faktiskt ;)


HAHA detta hade lika bra kunnat vara jag ;) Haha


Och vi älskade vår kväll ;) Haha som vi ser ut gumman ;) haha..Man ser iaf hur trött jag är på denna bilden haha


GIIIIRRRLLS, DAAARRLLLIINGS HAhaha...så sjukt kul vi hade med honom på vårt hotell..Han gjorde så vår natt blev lyckad, som vi skrattade varje natt/morgon när vi kom hem ÅT honom hahhaahhaa
Detta är "sista" utekvällen ( fick ju en extra kväll eftersom vi var där 15 dagar) och efter vårt nattadopp



Bild 2 bevisar hans kåthet alltså HAHAA


Nä nu ska jag Sova... ha en fortsatt trevlig, mysig eller fartfylld lördagkväll :)

Kärlek till Familj & Vänner <3

Mammi love you always

Kommentarer

Postat av: Bella

HAHAHA... åå gud gumman.. shitt vad kul vi har haft! älskar dig.

2008-09-28 @ 17:30:46
URL: http://bellalundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback