Gårdagen

2008-09-14 @ 17:20:00
Var helt underbart rolig. Vill tacka alla som gjorde kvällen lyckad. :)
Jag har precis städat undan efter er idag haha...och någon av er måste ju verkligen ha hål i sin mun....för där var dricka överallt på golven och i köket på skåp och I skåp? Haha hur fan lyckas ni?
Nu är här iaf fräscht igen..ska bara ge lite vatten till mina blommor så dom också kan må bra.
Min fest igår skulle bara innehålla 9 pers...det blev 25. Haha det blir aldrig som man väntat sig. Blev även ingen utgång för fröken Sanny och några till..vi stannade och festade här till 07.00 på morgonen. Sov två timmar sen kunde jag inte sova mer...
Just nu väntar jag på att klockan ska bli 18 så min bror kan komma och hämta mig, sen ska vi till maxi o handla lite gott...behöver det idag känner jag. Och någon god middag. Har bara fått i mig två mackor idag.
Vad ska ni andra göra idag? något kul? Haha eller ni ligger döda i sängen och mår illa och helt uttorkade?

Ha iaf en jätte trevlig söndagskväll,för det ska jag ha.

Kärlek till familj och vänner <3

Mammi, min ängel.

Bild på oss tjejer från gårdagen. Söta flickor. Jag har ingen land HAHAHA så kul.
<3


Shan the man. Haha så bra 1. KURDER
 
2. Asiater HAHA
 
3. Syrianer


Har faktiskt sett honom Live, han kom till vår skola en gång, så sjuk människa HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback