Full rulle

2008-09-26 @ 09:36:51
Igår var det full rulle i mitt liv igen haha. Var på praktiken till 18. Sen hämtade jag upp Oufki i stan, sen hem till brorsan och hämta mitt paket (hämtade även det andra på posten :))) ) Sen var det raka vägen till Ringstorp för en saftig Pizza haha. Vi kom lite för tidigt till bion så vi satt i bilen och snackade haha och stötte på vår instruktör och flabbade lite med honom.
Vi såg Mirrors... SJUKT ÄCKLIG film..grabbar och töser...SE DEN..men räkna inte med att ni kommer kunna se er i spegeln på några dagar sen...Haha satan alltså. Iaf så ville vi inet sova ensamma igår pga den så jag körde hem Sabbe till Viken så hämtade vi lite saker och sen körde vi hem till mig och nannade.

Nu ska jag snart iväg till praktiken igen...ska bara laga min middag jag ska ha med för det lär bli en lång dag igen.
Får se vad man hittar på efter det...KANSKE umgås med Bella om hon inte ska toffla...Saknar ju min söta sockerbit :) hehe
Ska jobba HEEEEELA helgen... lör 8- 20.30 sön 9- 20.30...ahh vill man leva härligt medan man pluggar så får man slita..så är det bara..

Gårdagens roliga:

Sabbi: Tänk om jag inte lever så länge till Oufki, jag tänker rätt mycket på det.
Sanny: Äh, sluta nu så kan du inte tänka..du kommer leva längre än mig iaf.
Sabbi blir lite gladare!!!!
Sabbi: Aww tror du det ?
Jag svarar kallt
Sanny: Neej.

Ha en otroligt bra dag allihop så hörs vi en snabbis här inne ikväll kanske, om jag hinner.

Kärlek till familj & vänner <3

Mammi...

Bilder från gårdagen:

Jag vid hamnen ;)


Visst blev det sött....mitt verk :) Malaco godis hehe..Two hearts can be as one <3


Hemma hos brorsan en snabb runda, dom satt och spelade Buzz på Playstation 3? tror jag det var. Hehe

Observera min brors min, alltså han ska alltid hålla på så Haha. Love you anyway!

Det ända jag ville göra var att ta foto på Sabbes rosa skor haha, och så flippa det ur totalt ahaha


På bion, HUR FAN SER VI UT OUFKI? Slitna till max...och du behöver SOLA Haha.. Älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback