Första skoldagen avklarad

2008-09-29 @ 21:10:11

Idag började vi som sagt med en ny lektion... CRM och det såg vi fram emot..men det var faktiskt inte så kul som vi trodde haha.. en fördjupning på grönroos samt att som han sa så ska han "gräva och möblera" om i våra huvuden för att se från ett annat håll istället.
Efter lektionen satt vi kvar i några timmar och förberedde vår powerpoint presentation som vi ska presentera på onsdag.
Sen blev det ut till Hyllinge med Anna for some SHOPPING.....alltid lika skönt att gå ut med massa kassar från affärer :)
Köpte mig två par skor...HAHAHA sällan eller vadå? Dom hade inte fått in dom jag väntade på...så jag pallade inte vänta..dom trodde inte dom skulle få in dom heller..ett litet ljust hopp finns, och det är iså fall om dom finns kvar i Trollhättan..så ska ringa dom imorgon och höra... Annars får jag helt enkelt ge upp :( Köpet mig även ett linne eller vad man ska kalla det för....:)

Har så frukltansvärt ont där visdomständerna ska växa ut...antingen är dom påväg ut eller så har jag fått en infektion så jag funderar på att besöka herr tandläkare och höra, orkar inte gå med denna smärtan.

Idag har jag äntligen börjat med min GI diet igen..känns så skönt. Var därför på ett otroligt härligt humör idag :) det är jag alltid när jag börjar ta tag i saker. hehe.

Jag glad som F****N, har ju shopppaaaat haha Ser dock ut som en 12 åring här haha


Stackars anna med sitt knä :( tipsade henne om en jättegullig väska som hon köpte...ska nog också ha mig en sådan


Grymt heta

Och denna kom också med hem


Min mat, yttrefilé och grönsaker och turkisk yoghurt.. det var så gott..



Kärlek till familj & Vänner <3
Mammi...love you

//Sanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback