Farligt

2008-09-29 @ 22:23:45
Det är farligt att vara Shopoholic tycker jag iaf...man blir helt galen i saker och ting som man hittar. Kollade precis en runda på nätet...Och jag har hittat såå mycket jag vill ha. Det är sjukt alltså. Hade jag haft en miljon hade jag nog klarat av att spendera den på några timmar haha.

Här ser ni lite saker jag vill köpa:

Pronto Moda - 249:-                                                                                 

Isabell Kristensen 899:-





Luise Dress från Lipsy 799:-                                                                         




Mishumo 299:-





Mbym 599:-                                                                             



EMU  1 195:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback