Detta är sjukt

2008-09-26 @ 19:11:09
Har nästan precis kommit hem från praktiken. Jag är så trött så mina ögon är helt suddiga. Antingen beror det på att vi har haft mycket och göra idag eller så beror det på att vi somnade sent igår. Kanske både och? Men det var mysigt att ligga i sängen oufki och prata iaf haha.
Jag funderar på att gå och lägga mig någon timme och kanske vakna upp lite piggare. Men sen tänker jag lixom... - Är det lönt? jag måste ändå lägga mig tidigt idag eftersom jag börjar 8 imorgon. Är lite rädd för att jag somnar nu och sen vaknar jag helt pigg och kan inte somna om senare.

Här är mina fina plagg, guess what..Allt passade...helt sjukt att det kunde göra det...brukar alltid vara något man vill skicka tillbaka men ikke :)



Man ser inte så mycket på denna bilden hehe men snygg är den. Sjukt snygg


nej nu ska jag göra annat... Ha det så gott allihop
Puss & Kram

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi...

//Sanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback