Charlize Theron

2008-09-12 @ 09:53:59
Godmorgon säger jag! Drog upp mig själv kvart i nio. Måste städa lite innan jag beger mig mot praktiken. ska hem till pappa idag och mysa med dom. Saknar dom. Ska köra inom Familia och kolla om skorna har kommit...haah sån galen, men dom sa faktiskt att leveranserna dyker upp varje dag. Så varför inte?
Imorgon ska jag ha lite fest här hemma...Ingen dunderfest, kommer bara lite vänner så ska vi sitta och dricka. Jag orkar inte ha stora fester nuförtiden för jag e så rädd om min lägenhet, den ligger nära hjärtat :) Sen är det inte lika kul attha stora fester helelr, för då missar man alltid någon...och vart ska alla sitta? haha. Kommer ihåg min fest på 50 pers här inne...det gick helt enkelt inte. Hahaha...och städningen dagen efter ska vi inte snacka om.

Charlize Theron är i mina ögon, världens sötaste Skådespelerska, hade lätt kunnat bli homosexuell för henne hehe.



Haha så kåt David är i denna videon


Nä, städa! Kärlek till Familj & vänner <3

Mamma

Kommentarer

Postat av: nadja

jag håller med om hon är snygg

2008-09-15 @ 10:02:01
URL: http://rosalady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback