Biblioteket

2008-09-30 @ 10:03:29
Snart ska jag bege mig ner mot bibblan och fortsätta med Rapporten. Är faktiskt glad att det snart är över, bara tråkiga saker kvar nu ju. Ska bli skönt att bara ha sina tider i skolan faktiskt.
Fattar egentligen inte varför vi ska vara på bibblan, för där gnäller dom alltid vid datorerna att man ska vara tyst, gamla kärringar som inte förstår sig på datorer.
Tror nog dom på Poseidon saknar oss lite ;) Haha vi som gjorde det livat där...brukar annars vara riktigt tyst där inne. Eller så tycker dom bara det är skönt? haha Who knows?

Ska nog iväg till catflash idag och boka ny skönhetstid ;) Rahma vill göra fransar hon med så hon ska boka tid.
Sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra idag..har inte lust att göra något alls faktiskt..men ska iaf ut och gå om det inte regnar, sen ska jag städa lite här hemma...måste även träna på presentationen tills imorgon...så jag inte står där och skäms haha.

Måste bara visa dessa äckliga bilder på Amy Winehouse....Alltså seriöst...nu har hon erkänt att hon har problem i sitt liv..och kolla som hon ser ut alltså...hon är jätteung men ser ut och vara en 50 årig knarkare och alkoholist. Hoppas hon får hjälp snart....eller rättarsagt...tar EMOT hjälp.






Kärlek till Familj & Vänner <3

Mamma tänker på dig varje dag min ängel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback