Beilys <3

2008-09-17 @ 19:56:09

igår när Bella kom hit så stack vi och handlade gotte och snackade skit. Sen helt plötsligt ville vi hitta på ngt..Så vi satte oss ner och började fundera på vad man kunde göra. Vi kunde rida? Då hade vi inte nr dit, Vi kunde bada, Nää stängde om två timmar inte lönt....Vi kunde spela laserdome? Neej då kunde inte Bellas syrra och gänget förräns senare. Och sen kommer Bella med ngt sjukt
- VI KAN KÖPA KATT TILL MIG
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA....
Så vi kollade inne på blocket och ringde hit och dit. Till slut fick jag syn på en underbart söt liten katt i Malmö som jag bara tyckte Bella skulle skaffa! Vi satte oss i hennes bil (jag fick köra) och begav oss raka vägen mot Malmö. När vi väl var där framme så hittade vi inte vägen och med säljaren i luren försökte vi verkligen hitta. Men det gick inte så bra då hon själv inte har körkort. all ombyggnad nere i cetrum gjorde inte saken lättare. efter många om och men och vändningar så kom vi på att vi hade kört i cirklar och var egentligen på rätt väg haha.. Och min dagens bästa var.
Jag - Bella, kom ihåg detta nu.  Vi ska köra höger i rondellen sen vänster i korsningen, fattar din alkoliserade hjärna det eller?
Hahaha som vi dog av skratt.

När vi väl kom fram så hittade vi den lille prinsen inne i rummet. Så underbart söt.
På väg ner försökte vi komma fram till vad den kunde heta. Jag kom på Beilys och det kommer alltid vara en Beilys för mig. Bella försöker ändra namnet nu för hon tycker det är för lugnt för honom? Haahanej nej nej.
När vi stack därifrån åkte vi inom Daniel som fick se den lille missen, sedan hem till mig snabbt och hämta slappekläder, Mcdonalds och sen hem till Bella och mysa framför tvn med vildningen hahaa. Sen satte vi på alfie och jag somnade.
Måste bara tillägga...BELLA SPINDLARNA I DIN TRAPP....FY FAN säger jag bara..mardröm. Stora som fan...
När jag o bella vaknade låg Beilys i mitten...så söööt. Jag började kela med honom...haha..Sen kom Bellas syrra så stack vi till Zoologiska på Väla och köpte massa leksaker och annat kul till Beilys.

Har även varit i LA idag. :)
Så skönt det var att gå Powerwalk idag. Kändes riktigt bra.
Nu ska jag göra mig en macka sen kolla Idol.

Ha det underbart...
Kärlek till familj och vänner och BEILYS...Gudmor loves you :) Haha..<3

Första mötet med Mamma :D


Beilys vill också ha lite mcdonalds mat :D


Gudmor loves you


Beilys....sin första morgon i sitt nya hem :)



Kommentarer

Postat av: Bella

hallå ja gudmor :D haha blir ett kort och gott inlägg här det är nämligen våra bästa år på tv ;) haha.. LOVE YOU

2008-09-18 @ 13:28:15
URL: http://bellalundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback