BAKIS!

2008-09-21 @ 11:52:01
Hejsan hoppsan
Herregud vad jag bakis idag....fy fan alltså. Men SÅÅÅÅ kul jag har haft alltså. Daniels vänner är såååååå GULD hahaha helt sjuka i huvudet. Hahahahahaha,,, Nu städar Daniel och jag sitter här...Vill hjälpa till men mår så jävla dåligt...Känner mig dum haha. Gårdagens fest här var så otrolitg rolig. Mycket roligt folk och helst enkelt en underbar kväll..
Mitt huvud dunkar och jag vill bara hänga mig. Vi kom hem 03.30. Vi festade faktiskt inne på trädgården... JAG TÄNKTE PÅ DIG OUFKI DIREKT Hahaha..
Och bella guess waht...Jag träffade TOFFSI.... HAHAHA såååå kul.
Nä nu ska vi kolla film...blir Pizza sen :) så gott..
Hoppas ni har en trevlig söndag. Tror många av er känner som jag idag faktiskt haha..

Kärlektill familj och vänner <3
Mamma Älskar och Saknar dig <3

Kommentarer

Postat av: MH

Det blir inte mycket gjord idag då med andra ord? ;)

2008-09-21 @ 15:26:37
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Postat av: sanny

haha nej det blev det inte :)

2008-09-22 @ 09:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback