Ave Maria

2008-09-23 @ 23:06:59
Satt precis och lyssnade på lite Sarah Brightman och Andrea Bocelli. Herregud så duktiga dom är tillsammans och var för sig. - Time to say goodbye är verkligen en låt jag vill höra live. Jag vill verkligen gå på en Andrea Bocelli konsert och höra hans underbara röst.

Satt och letade lite efter några låtar med Sarah Brightman med...och så slutade jag andas för en sekund när jag såg Ave Maria.........skulle jag våga trycka på knappen och lyssna. Det är nämligen så att mamma hade den på sin begravning. Det var en av låtarna..tror den kom först med och det var en polsk tjej som sjöng den jättefint.
Iaf....jag tryckte på knappen och så var tårarna igång och ramen med mammas foto i, i min famn.
Tänker på mammas begravning, och på mamma....Herregud varför ska jag plågas så här hela tiden...JÄVLA FUCKING VIDRIGA K****************K CANCER!!!!!!!! FAN FAN FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! Den jävla sjukdomen har förstört så mångas liv och grävt ner så mycket folk där dom inte hör hemma. NÄR SKA DET JÄVLA BOTMEDLET KOMMA??!?! Förlåt men blir bara så ledsen och arg. Den sjukdomen har förstört mitt liv totalt. Kommer jag någonsin bli glad och lycklig igen???

Mamma bara kom tillbaka nu, snälla jag ber dig....jag gör vad som helst bara du kramar om mig och säger att allt kommer bli bra igen. Gud vad jag saknar dig, hela min själ, mitt hjärta, min hjärna lider verkligen. Varje dag kämpar jag, varje dag försöker jag le, varje dag försöker jag se positivt på saker och ting, för att göra dig stolt och glad. Varje dag....vill jag bara vara med dig, höra ditt skratt och dina sjuka skämt som alltid fick mig att skratta.
Jag....jag.....jag vet inte vad jag ska göra och säga mer........jag är bara helt tom.




Sista julen mamma...och den var perfekt....så kul vi hade...så mycket skratt och glädje.


Min söta lilla Mamma....... Älskar dig för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback