Wind beneath my wings!

2008-10-12 @ 10:55:32

Igår jobbade jag till ett..sen kom min bror och hämtade mig efter hans jobb.. det var familjemiddag hemma hos pappa...sista gången han grillade detta året, vågar man tro på det? haha Man vet aldrig med min pappa, han kan dra fram grillen när som helst igen:) Inget mig emot eftersom det är så fruktansvärt gott =)
Det var iaf trevligt igår :) Bestämde mig för att sova här. Var ett tag sen jag var hos min pappi. Ibland är det faktiskt skönt att bara vara här och kolla film o så. Har riktigt mycket att läsa nu med ju. Tänkte börja snart.

Jennie och Martin ska kanske köpa en vovve till..haha dom e inte riktigt kloka. Så dom ska kanske dit och kolla på den idag. Klart jag vill följa med :) kommer smälta direkt :) Liknar Frostie när det gäller färgerna :)
Vet ni något fint namn till en vovve så kommentera gärna här och skriv namnet:)

Nu ska jag pluggish!!! :( Haha.

Kärlek till Familj & Vänner<3
Älskar dig mammi!

Här bjuder jag på en underbart fin låt med Bette Midler. Älskar den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback