Underbar helg

2008-10-05 @ 19:14:47

Denna helgen har varit helt underbar. Daniel har iaf stuckit nu...

I fredes kom min rainbow Martin hit och kollade två filmer. Vi såg Shutter och Forgetting Sara Marshall eller hur det stavas hehe. Shutter var riktigt äcklig..vi låg och höll om varandra ibland för det blev för mycket haha.. Kul att hetsa sig själv sådär haha. På lördagen jobbade jag till ett..Sen kom Daniel och då stack vi och kollade fotboll med Anna, Jimmy och Bella. Hif var skitbra i första halvlek sen tyckte jag bara att det blev en riktig lek... 2 -2 blev det iaf...kunde varit 2-0 till HIF om dom hade kämpat lika mycket i andra halvlek...men men..Efter det stack Bella hemåt och vi fyra gick och käkade på Palermo. Jag var nyttig..tog kebabsallad :) Haha.. Duschade och så hos Anna och Jimmy sen började vi dricka och spela kort (bl a Texas Holdem med marker, Skitgubbe och KOTTE HAHA)...Vi tjejer vann stort mot killarna haha. efter många glas vin och öl så gick allt i överstyr med snacket HAHAHAHA....Slutade med att vi lekte flaskan HAHAHHAHA såååå baaarnsligt men så kul det var. Blev mycket sexfrågor från min och Jimmys sidor medan Anna och Daniel frågade normala frågor hahaa... Anna och Daniel var duktiga som slutade dricka vid två, halv tre medan jag och Jimmy satt och drack vidare och började snacka om massa annat som inte intresserade varken daniel eller anna.. Så anna satt och halvsov och Daniel var i sin egen lilla värld medan jag och Jimmy , SOM VANLIGT, satt och tradade och drack haha. Kom hem vid halv fyra. Det var meningen att vi skulle dra ut och sitta på utposten eller hampan men vi hade för kul för att dra ner haha.
Idag när vi vaknade stack vi till Maxi och handlade mat och gotte, sen hyrde vi två filmer som var rätt okej faktiskt.
Ska snart iväg till min bror och passa Kim för dom båda ska jobba idag. Kommer decka tidigt haha. Måste fixa lite med rapporten med.
Helgen har med andra ord varit HEEELT UNDERBAR!! Tack Anna och Jimmy för en riktigt ROLIG kväll!
And Bella, Sanny is proud of you girl, Haha du vet vad jag menar ;)

Sunshine loves Rainbow!!! Haha så här rädda var vi!





Såhär stora Pizor får man på Palermo Haha sjukt..som familjepizza.


Kärlek till Familj & Vänner <3
Mamma..love you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback