Underbar Fredag

2008-10-25 @ 13:10:20
Igår passade jag Mimmi och Rocky.. Bella och Linda kom och höll mig sällskap med lite god mat och bra film :) Vi passade på o ha lite tjejsnack med...trevligt :)
Bella stack halv tre, Linda en halvtimme innan. Rocky var så duktig..kissade bara en gång inne..men jag sprang ju också som en höna fram och tillbaka med honom...det måste man när dom är så små.
Sen somnade både Mimmi och Rocky i soffan med mig.. så mysigt. Vaknade av att Mimmi sprang ifrån oss för jag antagligen tog allt täcke från henne haha.. Men Rocky sov vidare med mig. Så underbart go valp..sov lixom riktigt länge med, JAG fickdra upp honom.. När Frostie var liten så gnällde han på nätterna att han ville kissa och sånt.. Men inte ROCKY :) HAha.
Tog ut båda nu i morse när det var underbart fint väder ute :)

Vi fick ångest igår att vi aldrig stack till gbg ändå....kom på massa sjuka saker som att lifta dit. HAha.

Ikväll blir det utgång..antingen i Helsingborg eller så drar vi till Malmö! Bella Linda jag och Sabbe kanske..
Vad gör ni på denna underbara lördag?

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi...

Doggymamman haha. Ser helt hemsk ut...Precis efter träningen haha


När vi kollade på film...hundar älskar mig...samlas runt mig hela tiden ;)

Hjärtat Bella.


Rocky i sin Iglo haha


Jag vaknade såhär idag...är HAN INTE UNDERBAR...som en liten bebis

Kommentarer

Postat av: Daja

jag fick faktiskt jobbet :P

2008-10-25 @ 17:07:32
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback