Träning!

2008-10-07 @ 14:01:40
Igår GICK jag hem till min bror från mig. Jag bor på Högaborg och han på Dalhem :) ahha så duktigt...fast jag gillade inte att gå förbi Drottninghög när det mörknat HAha...Fick krama om och pussa min älsklingspojke KIM! sen spelade vi BUZZ på Playstation 3...haha så jävla roligt det spelet är alltså...jag vann iaf inte :P
Efter det kollade vi på Generation fett och sen en film som heter The Happening. Helt ok film faktiskt. Men finns ju helt klart bättre.
Vid ett körde brossan hem mig, sen kollade jag klart "På smällen" här hemma som jag lånade av honom.
Imorse var jag ute och gick en liten runda i det fina vädret. Ska snart ner till Cat Flash och ta av mina lösögonfransar och vila ögonen lite. Behövs. Sen ska jag faktiskt in på 24/7 och köpa träningskort och träna. Ska bli så underbart skönt att börja träna igen...har man inget träningskort så är man så beroende av vädret. Är det tråkigt väder och regnar o så så är det inte så kul att gå ut och gå. Men gymmet har alltid tak över huvudet så :)
Sen ska jag med Sabbioufki och kolla å katt i bjuv. Hehe...

Nä nu ska jag laga middag som jag ska äta senare, blir soppa med blomkål,broccoli, purjolök, morötter, buljong och lite annat roligt=)..vill man vara smal så får man äta sunt :)

Kärlek till Familj & Vänner <3
Love you mammi...

Får en 3 av 5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback