Tjeena

2008-10-02 @ 14:41:45
MINA SKOR ÄR HEMMA HOS MIIG... KÖPTE DOM IDAG! WIHOO!! Hahahaa...känns faktiskt bra.
Skolan idag var ok..gick rätt fort. Satt kvar och höll på lite med rapporten.
Nu ska jag laga middag till mig som jag ska ha med på jobb..ska jobba idag... 16-20.30. Sen behöver jag lite sol efter det and then, SKA JAG OCH BELLA MYSA till MIRRORS...haha hon vill så gärna se den och jag ser den gärna en gång till..så hon får hämta mig efter solningen så får vi dra och hämta den :) Ska nanna där ..du, jag och morötter hjärtat :) och BEILYES ( Boudaij)

Får väll lägga på ett kål nu..så jag inte blir sen.. Föressten, min diet går hur bra som helst. Fast känner att jag börjar skita i mat igen.. AJ AJ...får inte bli så igen...Vill inte gå igenom sånt skit som sist...det är itne ens värt det.

Kärlek till Familj & Vänner <3

Mammi love you...saknad och älskad!

Denna bilden har du inte sett Bella.. Uppsala - Krille hade den..haha kommer du ihåg att han tog den på oss? Haha
RHODOS 08!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback