Tandsmycke

2008-10-29 @ 21:03:12
Såja nu har man fixat tandsmycket med. Riktigt fin. Sån regnbågsdiamant. Var nere i stan med Rainbow Martin med och handlade saker till halloween..köpte blod och smink...Fick hjälpa honom att välja en dräkt. Blev en fånge...Död fånge ska han bli...ska måla honom på lördag haha se hur det kommer sluta :)
Sen innan träningen gick jag in till brossan som hoppade in extra på systemet idag och gav honom hans sak jag hade köpt och snackade lite skit.
gick bra och träna idag....ingen sån jobbig känsla på bandet iaf. Skönt.
Har precis käkat fjärilskotletter och en hel gurka och lite sallad.
KOLLA PÅ 6AN nu klockan nio. det börjar en film med Charlize Theron. Ni vet hon jag tycker är hetast av alla kvinnor på jorden? Ahh :) Ska slänga mig framför tvn nu faktiskt och kolla.

Såhär sen den ut ungefär på mig :) På samma tand och samma bling :)

Charlize


Min älskade bror jobbar :)

Kommentarer

Postat av: Diana

Åh, så fint! Tack för din söta kommentar!! Har nu lagt upp ett nytt inlägg där jag svarar på läsarnas frågor, titta gärna in! :) Kram//Diana

2008-10-30 @ 18:47:52
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Postat av: madeleine stenslind

Hej! Ser att du lagt ut ett inlägg om tandsmycke. Vårt företag är den största tillverkaren av tandsmycken i världen. Vi sälker till 35 länder. Länka gärna till oss i din blogg www.twinkles.net

Vänliga Hälsningar

Madeleine Stenslind, marknadskoordinator Twindent AB

2008-11-10 @ 16:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback