Tack så mycket!

2008-10-29 @ 11:03:16
Jag vill tacka alla mina underbara vänner/icke vänner som grattade mig igår. :)
Min dag igår var helt underbar. Var som sagt i skolan först, när jag och Anna satte oss i bilen fick jag första presenten, en vinflaska ;) - Du får den andra på lördag!
Sen körde jag till jobb och fixade lite, efteråt åkte jag upp till mamma och firade med henne. När jag sen körde upp till brossan så var dom inte hemma än så jag mös lite med vovvarna, haha sen kommer brossan med en tååååårta i famnen och sjunger..Haha så gullig. Och den var jättegod. Satt och ssnackade och spelade Buzz med Kim och Brossan, sen mötte jag även Jennie och Brossan i ett fighting spel på playstation 3 Haha. När jag skulle vidare så fick jag min present av dom. Baslåda och den andre grejen som jag inte kommer på vad den heter..Allt detta till bilen alltså som min bror har gnällt på så länge nu, så då fick han köpa den själv haha.
Sen var det bara hem för att börja duscha och fixa till sig.. Anna var här under tiden så vi delade en flaska :)
Gud vad hungriga vi alla fyra var..Det var först meningen att vi skulle till Cantina men sen kom vi på att HAKET är ju så megamysigt och gott så det blev där. Fick body lotion och showergel från Bodyshop av Malin och linda betalade min mat och mitt vin :) TACK för en trevlig kväll töser. OCh som jag skrev i förra inlägget..ni tjejer som inte kunde komma...vi tar igen det på lördag :) Malin och Linda kunde ändå inte komma på lördag så det var iaf kul att man fick träffa dom igår :)
Ett tips...Ät på Haket...

Tårtan hemma hos brossan. Riktigt god... Jammie


Jag och Anna hemma hos mig, dricker vin :)


Haket, Anna Jag och Malin skålar. Linda får fotografera efersom hon drack läsk HAHA


Alla fyra <3 Godaste pastan i stan. Mazzaro ngt sånt hette den...Jammie
Haha ser helt böjd ut med kroppen? haha


Haha gulligt kort jag fick av Malin... - Grattis på din 21 års födelsedag ditt lilla söta Svin hihi.
Hahaha


Som vanligt så ser jag helt cp ut på bilden...tror inte kameran gillar mig mer :S
Här med Söta Malin :) TAACK för presenten gumman



På väg hemåt. Ända bilden jag ser bra ut på haha WIHOOO
Tack för myskvällen töser :)


Kommentarer

Postat av: Diana

Tack för din söta kommentar! Roligt att höra vad du tycker! Har laddat upp bilder från min och älsklingens förlovningsresa, kolla gärna! :) Kram// Diana

2008-10-29 @ 17:22:23
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Postat av: Li

Hej!



Grattis i efterskott och fina bilder:)!



Ha en bra kväll!



Kram

2008-10-29 @ 19:19:44
URL: http://www.sweetieli.devote.se

Postat av: Malin

Tack själv för en mysig kväll gumman! :) Vi måste verkligen ses oftare. Puss & smeek! ;)

2008-11-05 @ 17:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback