Stress

2008-10-27 @ 17:24:13
Idag är det väldigt stressigt för mig. Stack från Bella vid halv två. Har precis varit uppe och med bilen och det var värre än vad jag trodde. Har fått tid 1/12 sen är jag utan bil i ca 2 veckor :S Men jag får ju givetvis bil så länge.
Ska iväg och träna nu, sen handla och Ringa Cardinal...Vi är fem snuttar som ska ut imorgon och äta eftersom jag fyller år :) Synd att de flesta jobbar men ska ha födelsedags/Halloween firande på lördag :) Får ta igen det då :)
Men mysigt kommer det bli.

Ska betala räkningar med och sen bleka tänder + börja på mitt arbete (skolan)


Söt och helt underbar topp från Ellos...349:- Me wanna have

Kommentarer

Postat av: Daja

oj så fin!

2008-10-27 @ 18:37:16
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback