Stan

2008-10-20 @ 20:14:38
Har precis kommit hem. Varit på stan med bella, HOn har fikat och jag har inte känt för det haha. Satt iaf och snackade och sen blev det in i lite butiker. Speciellt Buttericks. Kolla lite efter vad man ska köpa tills nästa helg. Hahaha...Synd jag inte vet hur man lägger upp video (förutom från youtube) annars hade ni fått se något riktigt roligt HAHAHAHAHHAAHAHA.
Sen gick vi hem till henne och åt lite och snackade vidare hehehe. Fan gumman hoppas verkligen det löser sig. Du vet vad...Jag kommer bli VÄRLDENS LYCKLIGASTE SANNY då den helgen.
Har varit och handlat lite pålägg och sånt med. Fan helt tomt i kylen ju. Gillar inte det.

Nu ska jag städa lite och sen kolla tv och SOVA (och givetvis BE, Bella ;) ). Ha det så bra alla!

Kärlek till Familj & Vänner <3
Mammi.....

Söta Bella


Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback